ponedjeljak, 05.11.2007.

Kako radi HDZ?

Piše: Marijana Petir

Danas je u jednoj crkvi u Novom Zagrebu ministar Šuker, nositelj HDZ-ove liste za VI.izbornu jedinicu darovao 600,000.00 kuna a slično je učinio proteklih dana u svim Velikogoričkim crkvama. I Novi Zagreb i Velika Gorica nalaze se slučajno ili ne u VI. Izbornoj jedinici. Ništa ne bi bilo sporno da je ministar to učinio prije tri mjeseca a ne sada u tijeku predizborne kampanje djeleći novce poreznih obveznika kao svoje. Također ne bi bilo sporno da je to učinio ministar kulture Božo Biškupić jer su sredstva namjenjena crkvama i sakralnim objektima u programu javnih potreba u kulturi na proračunskoj poziciji ministarstva kulture.Kako je ministar Šuker procjenio da su upravo crkve u Velikoj Gorici i Novom Zagrebu u najvećoj potrebi a ne primjerice crkve u Sisačko-moslavačkoj županiji koje bi trebale biti sastavni dio buduće Sisačke biskupije? Ministar Šuker je procjenio da koliko god novaca dao u Sisačko-moslavačku županiju, neće dobiti glasove, jer župnici neće agitirati za njega s oltara pa je zato odlučio dati 0 kuna, tj. ništa. Ako je to politika HDZ-a, onda su odabrali dobru himnu jer očigledno HDZ ZNA kako najbolje muljati!
Nedavno ste duž buduće trase autoceste Zagreb-Sisak mogli vidjeti plakate da se autocesta gradi. Naravno, HDZ je putem Ratka Mačeka, svog vrlog glasnogovornika proveo tu akciju a siroti Mario Crnjak, direktor autocesta stavljen pred gotov čin je to morao platiti. Možda se autocesta gradi po modelu „Carevo novo ruho“ pa je ni ne možemo vidjeti! Ako ste prolazili ovih dana od Zagreba do Siska, onda ste se uvjerili da se autocesta ne gradi jer ni zemljište nije otkupljeno. Ali zato su na mjestima na kojima su bili jumbo plakati o gradnji autoceste, osvanuli HDZ-ovi crveno-plavi plakati sa velikim ostvarenjima 4-godišnje vladavine plavih tj.HDZ-a.
Model oglašavanja u predizborno vrijeme svojstven je HDZ-u pri čemu javna poduzeća i državne institucije koriste kao poligon za širenje svojeg lika i dijela.To smo već apsolvirali na predsjedničkoj kampanji Jadranke Kosor.U to je vrijeme promoviran portal Otvorena vrata na kojem bi se trebale pronaći sve aktualne informacije, no nažalost, nema ih. A promocija web stranice masno je koštala. Pardon, predsjednička kampanja Jadranke Kosor.
A tek ako se dotaknem ministrice u sukobu interesa-Marine Matulović Dropulić koja umjesto da vodi računa o zaštiti okoliša, brine o rastu vrijednosti svojih dionica u IGH pa zbog toga jest i sasvim logično da IGH dobiva važne poslove kao što je primjerice gradnja Pelješkog mosta. Točno je i to da nitko živ taj most do dan danas nije vidio ali je zato IGH dobio posao projektiranja, gradnje i nadzora, jer kao što himna sama kaže- HDZ ZNA!
No, ljudi moji ako je to znanje, kako tek izgleda neznanje?

Objavljeno u 01:11 Komentari (30) • Isprintaj#

<< Arhiva >>